JOUSTAVAT TUNTIPAKETIT KAIKEN IKÄISILLE

Musiikkikoulu Kerava laulutunnit ja laulustudion info. Laulunopetusta Keravalla Uudenmaan Musiikkikoulu. Kuva nuotti ja laulu.
  Laulu

Laulunopetusta ja äänenhuoltoa Uudenmaan Musiikkikoulussa!

Oletko haaveillut laulutunneista, lauluäänesi löytymisestä, oikeasta ja luonnollisesta äänenkäytöstä? Lue lisää Uudenmaan Musiikkikoulun laulustudiosta painamalla

Pianotunnit, Musikkikoulu Kerava. Kuvassa pianon koskettimet ja musiikkikoulun valikoima tunneista.
  Pianotunnit

Uudenmaan Musiikkikoulussa pianotunnit. Pianonsoiton opetuksen tavoitteet ja sisällöt perustuvat oppilaan omille tarpeille ja kiinnostuksen kohteille. Opetus on alkeista lähtien innostavaa ja tavoitteellista. Alkeisopetuksessa voidaan hyödyntää myös mm. Suzuki- ja kuvionuottimenetelmiä. Soitettavien kappaleiden valinnassa pyritään monipuolisuuteen ja tutustutaan moniin musiikin tyylilajeihin, unohtamatta kuitenkaan oppilaan omia tavoitteita, toiveita ja mieltymyksiä.

Kitaratunnit,  Musiikkikoulu Kerava soittotunti. Nuoet soittava kitaraa ja bassokitaraa.
  Kitara  ja Bassokitara

Uudenmaan Musiikkikoulussa kitaratunnit ja bassokitaratunnit.  Pääset soittamaan akustista tai sähkökitaraa oman toiveesi mukaan.   Opetuksen tavoitteita ovat mm. hyvän perustekniikan omaksuminen, yhteissoittotaito, sointujen ja säestysten harjoittaminen ja improvisointi. Lisäksi tehdään harjoituksia ja asteikkoja motoriikan kehittämiseen.

​

Bassokitaran opetuksen tavoitteena on auttaa muodostamaan kuvaa sähköbasson luonteesta ja roolista eri musiikkityyleissä sekä antaa tekniset valmiudet yhtyesoittoa varten. Oppilas saa yksilöllisen opetuksen sähköbasson soiton tekniikan perusteisiin ja  bändi-soittoon.

Musikkikoulu, rumpu, rumputunnit Keravalla bändi soittaa yhdessä rumpalin kanssa.
  Rummut

Uudenmaan Musiikkikoulussa rumputunnit. Rumpuoppilas opiskelee  peruskurssien ohjeistusten mukaisesti. Oppimateriaalin lisäksi tunneilla soitetaan myös yhdessä muiden oppilaiden kanssa. Oppilas osallistuu halutessaan musiikin teoriatunneille ja voi suorittaa peruskurssit soittimessaan.

Musiikkikoulu, Bändisoitto, Bändiharjoitus, Treenitila, Bändisoitto

BÄNDISOITTO

Uudenmaan Musiikkikoulu tarjoaa mahdollisuuden jakaa harrastuksensa muiden saman alan harrastajien kanssa.  Uudenmaan Musiikkikoululla on loistava äänieristetty bändiluokka. Tila antaa mahdollisuuden esim. bändiharjoituksille.  Musiikkikoulun oppilaat voivat halutessaan muodostaa bändin musiikkikoulun muiden oppilaiden kanssa tai tuoda  vaikka soittokaverin  mukanaan.

Anna meidän auttaa, Ota yhteyttä!

Vistisi on lähetetty! Palaamme asiaan mahdollisimman pian!